FAQ dla Sponsorów

Ważne informacje dla Sponsorów, Partnerów, Wystawców

Ważne informacje dla Sponsorów, Partnerów, Wystawców

Miejsce

Dawna Biblioteka Uniwersytetu Warszawskiego
Główny Kampus UW, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa

UWAGA: wejście na teren UW podczas Kongresu wyłącznie od ul. Oboźnej. Wejście do budynku będzie możliwe jedynie przez drzwi boczne (od strony Wydziału Orientalistycznego). 

Przypominamy, że podczas Kongresu (z uwagi na odbywające się wtedy Juwenalia) nie ma możliwości parkowania na terenie UW (chyba, że ustalono inaczej z organizatorem lub ochroną).

pobierz mapkę (PDF)

Materiały do pakietów dla uczestników (zgodnie z ofertą)

Materiały prosimy dostarczyć w dniach 6-7 maja bezpośrednio do Dawnej BUW (szatnia na poziomie -1). Przygotowujemy 550 pakietów.

Paczki z materiałami prosimy adresować:

Anna Ciarkowska Dawny BUW
ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel. do kontaktu dla kuriera: 796 705 863
z dopiskiem: KONGRES PASE szatnia -1

Materiały dostarczone 8 maja po godz. 12:00 nie zostaną dołożone do pakietów.

Przygotowanie stoiska i organizacja na miejscu

Przygotowanie stoiska będzie możliwe od godziny 19:00 w czwartek 9 maja.

Na Państwa stoiskach będą czekały pakiety z identyfikatorami oraz programem.

Prosimy o zabranie wszystkich rzeczy zaraz po zakończeniu Kongresu.

Plan stoisk

Parter

parter

1 Piętro

1 piętro

2 Piętro

2 piętro

Stolik = 1,25 x 0,55 m. Liczba stolików zgodnie z ustaleniami.

Potrzebne informacje

Prosimy o przesłanie (na adres kamil.rojek@pase.pl) do poniedziałku 6 maja:

  • liczby osób obecnych na Państwa stoisku
  • numerów rejestracyjnych samochodów, które wjadą na teren UW w celu wyładowania materiałów, a później załadowania i zabrania ich od razu po Kongresie (bez ich podania wjazd na teren będzie utrudniony)

Sesje partnerów

Szablon PowerPoint do wykorzystania w prezentacjach Państwa ekspertów pobrać można tu -> POBIERZ SZABLON.

Jeśli chcą Państwo, aby gotowa prezentacja czekała wgrana na komputerze w odpowiedniej sali, prosimy o jej przesłanie na adres kamil.rojek@pase.pl, najpóźniej do 8 maja.

Każda sala ma przydzielonego opiekuna, którego zadaniem jest służenie pomocą organizacyjną i techniczną. Osoba ta będzie też czuwać nad punktualnym rozpoczęciem i zakończeniem sesji, wskazując Prelegentowi za pomocą tzw. “minutek”, ile czasu zostało do końca prezentacji.

Osoby rozpoczynające sesję zaraz po otwarciu konferencji proszone są o wcześniejsze przejście do sal w celu wgrania swoich prezentacji i sprawdzenia czy wszystko działa. We wszystkich salach znajdują się komputery, rzutniki oraz ekrany. W całym budynku BUW jest WI-FI. Hasło podane zostanie w czasie konferencji.

Prosimy o przyniesienie ze sobą prezentacji na pendrive.

Organizator, oprócz sesji odbywających się w auli oraz w sali 114-116, nie zapewnia pilotów do zmiany slajdów.

Prelegentów reprezentujących Państwa firmy prosimy o rejestrację przy stoisku PASE.

Pytania do konkursu Kahoot!

Na zakończenie każdego dnia Kongresu planujemy zorganizowanie dla uczestników konkursowego Kahoot’a, w którym do wygrania będą wejściówki na nasze przyszłe wydarzenia.

Aby zachęcić uczestników do odwiedzenia Państwa stoisk, prosimy o przesłanie pytania (niezbyt szczegółowego, raczej krótkiego) oraz trzech odpowiedzi (z zaznaczeniem która z nich jest prawidłowa) na adres email: kamil.rojek@pase.pl do 8 maja.

Jeśli zdecydują się Państwo na wysłanie pytania, mamy prośbę o informowanie o poprawnej odpowiedzi odwiedzających stoisko – np. w formie wydrukowanej informacji.

Lunch

Nie zapewniamy lunchu dla uczestników Kongresu ani wystawców. Na poziomie -2 działać będzie bufet, w którym indywidualnie można zjeść ciepły obiad.

Program i sale

Sesje odbywać się będą na parterze, pierwszym oraz drugim piętrze. Aktualny program wydarzenia dostępny jest tu -> PROGRAM KONGRESU.

Sale, w których odbywać będą się sesje:

  • aula (370 os.)
  • 114-116 (130 os.)
  • 111-112 (90 os.)
  • 113 (40 os.)
  • 107 (70 os.)
  • 211-212 (90 os.)
  • 215 (50 os.)
  • 216 (50 os.) – tylko w sobotę

W nawiasach podano pojemność sal.

Do kongresu pozostało...

2019/05/10 09:30:00