Magdalena Blochowska

Magdalena Blochowska

Edu Bears

BIOS

Customer Service Manager & B2B Support Manager w Edu Bears. Cały okres kariery zawodowej doskonali się w pracy z ludźmi i obsłudze klienta. Ma w sobie potrzebę ciągłego rozwoju, którą zaspokaja poprzez udział w licznych szkoleniach, warsztatach i konferencjach w Polsce i za granicą. Wiedzą chętnie dzieli się z członkami swojego zespołu, a także licencjobiorcami Edu Bears. Przez 6 lat pracowała w szkole Clan City, gdzie przeszła wszystkie stopnie zawodowe, skończywszy na pozycji kierownika. Niezależnie była managerem Autoryzowanego Centrum Egzaminacyjnego Cambridge English. Prywatnie wielka fanka Piasta Gliwice. W wolnych chwilach oddaje się swojej największej pasji, jaką jest taniec w każdym wydaniu. Książki to jej konik, szczególnie te pisane po angielsku. Marzy jej się, aby znaleźć czas na prowadzenie chociaż jednej grupy Teddy Eddie.

ABSTRACT

Stwórz perfekcyjny sekretariat w swojej szkole

Czy prowadzisz w swojej szkole sekretariat? Czy spełnia on standardy perfekcyjnej obsługi? A może dopiero planujesz go stworzyć? Biuro obsługi klienta to serce szkoły językowej, w związku z tym, musi mocno bić – działać sprawnie i skutecznie. Najlepsza kampania marketingowa nie będzie miała sensu, jeśli telefon w szkole będzie odbierać osoba o wrażliwości walca drogowego. Podczas sesji opowiem jak stworzyć w swojej szkole miejsce, do którego klienci będą chętnie przychodzić i do którego będą chcieli wracać.