BIOS
Doktor nauk społecznych. Wykładowca Uniwersytetu Gdańskiego. W swojej pracy badawczej zajmuje się kształceniem nauczycieli języków obcych w edukacji wczesnoszkolnej, nauczaniem języka angielskiego dzieci w wieku wczesnoszkolnym, metodyką nauczania języka angielskiego oraz badaniem jakości programów edukacyjnych. Współpracuje z wieloma instytucjami edukacyjnymi jak:
- Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności (Programu English Teaching) – wykładowca oraz ekspert Rady Doradczej
- Fundacja Kościuszkowska – wykładowca i autorka materiałów dydaktycznych
- Holistic Think Tank – ekspert Rady Doradczej
ABSTRACT
A Foreign Language Lesson In Action! Jak stworzyć warunki dla wysokiej jakości nauczania i uczenia się?
Sesja, oparta na fragmentach lekcji języka hiszpańskiego w drugiej klasie szkoły podstawowej, będzie próbą uchwycenia konkretnych wyróżników pojęcia jakości widzianej zarówno z perspektywy nauczyciela, jak i ucznia. Wbrew pozorom sesja nie polega na prezentacji teorii. Mam nadzieję, że przede wszystkim stanie się źródłem praktycznych spostrzeżeń, jak budować relacje w klasie i, jak ucząc języka obcego, rozwijać kompetencje i postawy uczniów.
Rozwój społeczno-emocjonalny stanowi podstawę holistycznego podejścia do edukacji – nie tylko wczesnoszkolnej! Jak zakotwiczyć holistyczne podejście w szkołach od przedszkola do przysłowiowego Opola? Jak nauczyciele z pasją mogą wpływać na zmianę postrzegania nauczania i uczenia się? Szkoła potrzebuje zmian, a my, edukatorzy, nowego sposobu mówienia, o tym co ważne. Serdecznie zapraszam!