BIOS
Ogromnie cenię sobie zaufanie, którym obdarzyli mnie moi wychowankowie, wybierając mnie na matkę chrzestną swoich dzieci, wiele lat po ukończeniu szkoły. Sama postrzegam się jako nauczycielkę z dużym poczuciem humoru i dystansem do świata i samej siebie. Potrafię się śmiać ze swoich błędów i mówić “nie wiem, ale chcę się nauczyć”. Do wszystkich konkursów zgłosili mnie moi uczniowie, co jest dla mnie największym wyróżnieniem. Jako jedna z dwóch nauczycieli w Polsce zostałam wyróżniona w globalnym konkursie Global Teacher Award 2019.
W październiku 2019 roku otrzymałam wyróżnienie w konkursie Nauczyciel Roku 2019 – organizowanym przez Głos Nauczycielski. Znalazłam się na liście 50 najbardziej zaangażowanych nauczycieli świata w globalnym konkursie Dedicated Teacher Awards 2020 – jako jedyna Polka.
Nauczyciel praktyk z 21- letnim stażem. Uczę języka angielskiego i niemieckiego, prowadzę 2 autorskie projekty – Żmichowska Śpiewa (gdzie od 7 lat wcielam się w rolę producenta płyt i rozwijam talenty wokalne oraz muzyczne młodzieży, organizuję koncerty i uczestniczę w konferencjach w Polsce i za granicą, dzieląc się swoją pasja i wiedzą z innymi nauczycielami) oraz Łazik Teatralny (gdzie od 12 lat zachęcam młodzież i rodziców swojego liceum do wspólnego chodzenia do teatru). Jestem członkiem i administratorem grupy Superbelfrzy RP, Nauczycielem Roku Języka Angielskiego BAS 2018, zostałam wyróżniona wraz z młodzieżą za projekt “Żmichowska Śpiewa” w konkursie Warszawskiego Programu Edukacji Kulturalnej. Jestem członkiem międzynarodowej grupy nauczycieli Music Teachers for Global Peace – nie jestem muzykiem, jednak moje zaangażowanie w rozwój muzyczny młodzieży zostało docenione w ten wyjątkowy sposób. Zachęcam uczniów do udziału w akcjach charytatywnych współpracując z fundacją Face to Face with the world – z pomocą której wraz z uczniami opiekujemy się sierocińcem w Ugandzie. Jestem nauczycielem zwolnionym z teorii, więc pomagam swoim podopiecznym angażować się w projekty społeczne w ramach olimpiady Zwolnieni z Teorii. Jestem wychowawcą z zacięciem artystycznym.
ABSTRACT
Good (text)books are for bad teachers? Are they really? – 10 ways of making students and teachers excited about using textbooks
szczegóły wkrótce