BIOS
Karolina Maliszewska jest absolwentką archeologii i filologii angielskiej na UMK w Toruniu. Wiele lat temu zawodowo związała się z Oxford University Press, w którym pracuje jako konsultant metodyczny ds. nauczania języka angielskiego. Od równie wielu lat naucza języka angielskiego, ze szczególnym upodobaniem dzieci i nastolatki. Prywatnie i zawodowo jest wielką orędowniczką wolnej edukacji opartej na budowaniu relacji i tworzeniu uczącej się społeczności, niedyrektywności w nauczaniu oraz komunikacji wolnej od przemocy i nacisku.
ABSTRACT
What’s that buzz, czyli co w ulu brzęczy?
Wejdź z nami do ula, i dowiedz się czego jeszcze mogą dowiedzieć się na zajęciach językowych nasi mali uczniowie!
Możemy sobie wyobrazić wyraz zdumienia na twarzach maluchów, gdybyśmy zaczęli mówić im o dobrostanie czy kompetencjach cyfrowych. Ale pandemia Covid-19 oraz obecna sytuacja na świecie pokazała, jak ważne jest w dzisiejszych czasach dbanie o rozwój emocjonalny i „wellbeing” uczniów od najmłodszych lat, a wykorzystanie cyfrowych narzędzi do nauki i odkrywania otoczenia niesamowicie przyspieszyło. Podczas tej sesji opowiemy, jak w praktyczny sposób rozwijać te dwa obszary podczas zajęć językowych i przedstawimy najnowszą propozycję Oxford University Press dla young learners – Beehive! Zapraszamy serdecznie!