Marek Stączek

Marek Stączek

EdisonTeam

BIOS

Ghostwriter, mówca, autor książek biznesowych. Pisze teksty wystąpień oraz książki z zakresu psychologii w biznesie. Prowadzi doradztwo w zakresie przygotowania do ważnych wystąpień oraz szkolenia i warsztaty z wykorzystaniem doświadczenia z własnej pracy zawodowej (przez cztery lata – Członek Zarządu). Specjalizuje się w doradztwie i szkoleniach z zakresu sztuki storytellingu, prezentacji publicznej, kreatywności. Jest autorem projektu rozwoju innowacji w organizacji – „Projekt 1:2:1”.

Współpracuje m.in. z: Oracle, HP, Netia, Orange, Philips, TVN, Onet.pl, ITI, Wirtualna Polska, Medicover, Radio Zet, Bayer, Novartis, Pfizer, Universal McCann, DDB Warszawa, PZU, Warta, Ergo Hestia, Generali, Ernst&Young, Deloitte, Skanska, Coca-Cola, Mondelez, P&G. Prowadzi Autorską Akademię Storytellingu.

www.edisonteam.pl

ABSTRACT

Storytelling w obliczu zmian w edukacji

„Człowiek twórczy więcej szans tworzy, niż znajduje.” – F. Bacon.

Warsztat adresowany jest do osób, które chcą:

  • poznać atuty stosowania storytellingu w edukacji,
  • rozwinąć w sobie zdolności do tworzenia ciekawych historii inspirujących do zmian,
  • dowiedzieć się, jak radzić sobie w zmianie i skutecznie przechodzić przez ten proces.

Całość spotkania w oryginalnej formie – trzy osoby zaproszone z sali opowiedzą swoje story o zmianie, a następnie prowadzący opracuje z zebranego materiału inspirujące i uczące o zmianie historie.