Nauczycielka akademicka, tłumaczka i trenerka nauczycieli. Orędowniczka mądrego wykorzystania AI w pracy nauczyciela. Współprowadziła moduł praktyczny w pierwszej edycji kursu „SI jako Twój asystent dydaktyczny” w sieci Uniwersytetów WSB Merito. Szkoli nauczycieli akademickich z nowoczesnych technologii.
W pracy ze studentami kładę nacisk na komunikację w kontekście branżowym oraz użycie materiałów autentycznych. W mojej filozofii nauczania istotne miejsce zajmuje wykorzystanie nowoczesnych technologii, które są niezbędne do zaangażowania Generacji Z, zwanej pokoleniem „Cyfrowych Tubylców”. Opierając się na aktualnych doniesieniach z dziedziny neurodydaktyki, projektuje zajęcia tak, aby zoptymalizować proces przyswajania wiedzy. W sposób szczególny ceni sobie możliwości, jakie daje implementacja AI w procesie dydaktycznym, w kontekście tworzenia spersonalizowanych i dydaktycznie skutecznych treści.
Spójność między formą materiałów dydaktycznych a sposobem działania mózgu nie jest jedynie kwestią pedagogicznej estetyki, lecz warunkiem optymalnego funkcjonowania procesów poznawczych. Czy dzięki wykorzystaniu narzędzi takich jak spersonalizowane GPTs, nauczyciel języków specjalistycznych zyskuje realną możliwość tworzenia materiałów dydaktycznych, które są dynamiczne, adaptacyjne i zgodne z neurobiologicznymi podstawami uczenia się? W moim wystąpieniu pokażę, jak testowałam spersonalizowane GPTs i spróbuję odpowiedzieć na pytanie, czy narzędzia te posiadają faktyczny potencjał dydaktyczny z punktu widzenia neurodydaktyki.