Trenerka, wykładowczyni, badaczka i entuzjastka neurodydaktyki w praktyce. Od lat projektuje i prowadzi autorskie programy szkoleniowe dla nauczycieli i edukatorów, łącząc najnowszą wiedzę o mózgu z codziennością sali lekcyjnej. Specjalizuje się w tematyce koncentracji, pamięci, uczenia głębokiego oraz komunikacji w środowisku edukacyjnym. Twórczyni materiałów edukacyjnych i narracyjnych, w których łączy neuronaukę z literacką wrażliwością. Pisze, wykłada i szkoli w duchu neuroświadomej i empatycznej edukacji. Wspiera szkoły, uczelnie i organizacje w budowaniu neuroczułych metod pracy z uczniem i zespołem. Jej wystąpienia łączą klarowną strukturę z emocją, która zostaje na długo. Mówi językiem zrozumiałym dla mózgu – i dla ludzi.
Zarządzanie czasem przestaje działać w środowisku edukacyjnym, w którym przeciążenie, presja i brak regeneracji są normą. Czas na zmianę perspektywy: z zegarka na biologię. W trakcie wykładu opowiem o tym, jak rytmy poznawcze, neuroprzekaźniki i mikroregeneracja wpływają na skuteczność zespołów – zarówno w roli dyrektora, jak i nauczyciela-lektora.
Uczestnicy dowiedzą się, jak wspierać uczniów i współpracowników, rozumiejąc mózg w kontekście przywództwa edukacyjnego – także tego codziennego, relacyjnego, „między lekcjami”. Wystąpienie połączy wiedzę z neuronauk i psychologii z praktyką organizacyjną, dając konkretne strategie wspierania ludzi – nie tylko realizowania planów.