Trenerka, wykładowczyni, badaczka i entuzjastka neurodydaktyki w praktyce. Od lat projektuje i prowadzi autorskie programy szkoleniowe dla nauczycieli i edukatorów, łącząc najnowszą wiedzę o mózgu z codziennością sali lekcyjnej. Specjalizuje się w tematyce koncentracji, pamięci, uczenia głębokiego oraz komunikacji w środowisku edukacyjnym. Twórczyni materiałów edukacyjnych i narracyjnych, w których łączy neuronaukę z literacką wrażliwością. Pisze, wykłada i szkoli w duchu neuroświadomej i empatycznej edukacji. Wspiera szkoły, uczelnie i organizacje w budowaniu neuroczułych metod pracy z uczniem i zespołem. Jej wystąpienia łączą klarowną strukturę z emocją, która zostaje na długo. Mówi językiem zrozumiałym dla mózgu – i dla ludzi.
Zarządzanie czasem przestaje działać w środowisku edukacyjnym, w którym przeciążenie, presja i brak regeneracji są normą. Czas na zmianę perspektywy: z zegarka na biologię. W trakcie wykładu opowiem o tym, jak rytmy poznawcze, neuroprzekaźniki i mikroregeneracja wpływają na skuteczność zespołów. Uczestnicy dowiedzą się, jak zarządzać szkołą lub zespołem językowym, rozumiejąc mózg w kontekście przywództwa. Wystąpienie połączy wiedzę z neuronauk i psychologii z praktyką organizacyjną, dając konkretne strategie wspierania ludzi – nie tylko realizowania planów.
Czego dowiedzą się uczestnicy?
Co by było, gdyby dyrektorzy szkół i szkół językowych uczyli się zarządzać… nie czasem, lecz energią? Ten wykład to neurodydaktyczne spojrzenie na rolę lidera w edukacji. Jeśli chcesz wiedzieć, co z mózgiem robi nadmiar kontroli, pośpiechu i stresu – i jak wspierać swój zespół mądrze i empatycznie – zapraszam. Tu nie chodzi o więcej zadań. Tu chodzi o mniej przeciążenia.