Head of Customer Success w Platformie LangLion. Jej kariera odzwierciedla ciągłe dążenie do poprawy doświadczeń klientów i budowania długotrwałych relacji. Dzięki swoim spostrzeżeniom i proaktywnemu podejściu zyskała reputację zaufanego doradcy klientów, których prowadzi ku optymalnym rozwiązaniom i maksymalizacji wartości z usług LangLion. Jej interdyscyplinarne doświadczenie umożliwia firmie podniesienie satysfakcji klientów oraz generowanie wzrostu biznesowego. Dodatkowo pisze na bloga LangLion, prowadzi webinary, występuje na konferencjach branżowych.
Automatyzację definiujemy jako proces wykorzystania technologii do realizacji zadań i procesów przy niewielkiej pomocy człowieka lub bez niej. Jej celem jest odciążenie Ciebie i Twojego zespołu od ręcznej, czasochłonnej, powtarzalnej i administracyjnej pracy, abyś mógł poświęcić swój czas i czas swoich pracowników na bardziej wartościowe zadania.
Efektywność i oszczędność czasu są kluczowe dla każdego biznesu, a w czasach, kiedy tak trudno o pracownika, automatyzacja pracy staje się nieodzownym narzędziem. Dzięki właściwie dobranym rozwiązaniom szkoły językowe mogą oszczędzić pieniądze, czas i energię swoich pracowników.
Które obszary automatyzować w szkole językowej i jak?
Ania i Paweł podpowiedzą Wam, jak się za to zabrać, aby automatyzacja uwolniła Was od powtarzalnej pracy o niskiej wartości i otworzyła przyszłość pełną satysfakcjonujących wyzwań zamiast żmudnych zadań.