Językoznawczyni, dyplomowana coachka, mentorka. Pasjonują ją radosne i twórcze środowiska edukacyjne oraz innowacje pedagogiczne. Badawczo zajmuje się dobrostanem i rozwojem nauczycieli języków obcych. Jako coachka i mentorka wspiera w rozwoju. Rozwój postrzega w szerokiej perspektywie, która uwzględnia procesy adaptacji do zmian, rozwoju warsztatu pracy, budowania autonomii ucznia i nauczyciela, rozwój kompetencji w zakresie komunikacji, a przede wszystkim uwzględnia humanistyczne podejście do człowieka i środowiska. Za kluczową dla rozwoju uznaje inspirującą i uważną relację.
Kierowała dużymi zespołami, najpierw zarządzając Centrum Językowym SWPS (2005–2007) a potem jako Krajowy Dyrektor Metodyczny sieci szkół językowych Empik School (2011–2013). W latach 2010–2011 była koordynatorem lokalnym z ramienia uczelni w międzynarodowej sieci badawczej pt.: „Language Learning and Social Media – 6 key dialogues” współfinansowanej przez Komisję Europejską. W latach 2017–2019 kierowała Centrum e-Learningu Uniwersytetu SWPS.
Autorka książek i artykułów dla nauczycieli języków obcych. Jako recenzent podręczników do nauki języka angielskiego współpracowała z Cambridge University Press. Autorka innowacji Students2Students, za którą otrzymała znak jakości Komisji Europejskiej European Language Label. Stypendystka Janos Kohn Scholarship.
Zapraszam Państwa na sesję, w czasie której przedstawię skuteczne - i jednocześnie proste - zasady i sposoby wzmacniania dobrostanu psychicznego osób uczących języków obcych. Przyjrzymy się zarówno technikom gotowym do użycia w każdej sytuacji edukacyjnej, jak i strategiom, które pomagają pozytywnie doświadczyć także tych większych trudności w życiu nauczycieli i lektorów. Będziemy czerpać z umiejętności autocoachingu, zastosowania psychologii pozytywnej w nauczaniu języka i publikacji w obszarze neuronauki. Proszę przynieść coś do pisania i chęć rozmowy z osobą siedzącą obok 😊. Warto, bo im bardziej zaopiekowany dobrostan osób uczących, tym lepiej dla wszystkich.