Magdalena Kania to pasjonatka nauczania języków, która od ponad 25 lat prowadzi własną szkołę językową, łącząc rolę dyrektora metodycznego i aktywnego lektora. Jej wystąpienia na najważniejszych konferencjach w Polsce i Europie inspirują nauczycieli do wdrażania nowoczesnych metod w praktyce. Specjalizuje się w pracy z młodzieżą, czerpiąc energię z ich wyzwań intelektualnych. Prywatnie uwielbia piesze wędrówki, które są jej sposobem na odkrywanie świata. Zawsze pełna uśmiechu (szczególnie po porannej kawie) chętnie dzieli się wiedzą i pomysłami.
Praca w parach może znacząco usprawnić proces dydaktyczny, aktywizując uczniów, wzmacniając ich pewność siebie, redukując poziom stresu oraz wspierając komunikację w praktycznych kontekstach. Niemniej jednak, efektywność zadań w parach zależy od przemyślanego projektowania – nie każde ćwiczenie sprzyja tej formie pracy, a nierównomierne zaangażowanie uczestników może wynikać z błędów w planowaniu. W tej sesji przedstawię zadania, które w równym stopniu angażują obie strony, promują interakcję i automatyzują proces nauki. Pokażę co decyduje o skuteczności zadań w parach oraz jak wprowadzić twórcze modyfikacje do znanych ćwiczeń, aby na nowo przyciągały uwagę uczniów i sprzyjały ich efektywności.