Wykładowczyni akademicka, językoznawczyni, lektorka języka angielskiego z 14 letnim doświadczeniem w nauczaniu, doktorantka (obrona lada moment- w kwietniu!), Neurolanguage Coach i pasjonatka nauczania języków obcych. Moje badania naukowe koncentrują się wokół nauczania języków obcych seniorów oraz psychologii pozytywnej w nauczaniu języków obcych. W swojej pracy dydaktycznej wykorzystuję także neurodydaktykę i nauczanie przyjazne mózgowi.
Uczestnicy poznają wpływ stresu na naukę języka z perspektywy neurodydaktyki. Celem sesji jest obalenie popularnych mitów dotyczących stresu, wyjaśnienie jego wpływu na procesy poznawcze oraz przedstawienie praktycznych strategii wspierających naukę w bezpiecznym, wolnym od presji środowisku.
Ramowy plan prezentacji:
Czy stres blokuje naukę języka? Podczas tej sesji przyjrzymy się, jak mózg przetwarza język w warunkach stresu i co jako nauczyciele możemy zrobić, aby stworzyć wspierające środowisko nauki. Poznasz praktyczne techniki redukcji lęku, wzmacniania motywacji i budowania pozytywnej atmosfery w klasie. Odkryjmy razem naukowe podstawy skutecznej i bezstresowej nauki języka!