Lektorka, metodyczka i coach języka angielskiego. Trenerka technik efektywnej nauki, sensogimnastyki mózgu i odporności psychicznej, która od lat zgłębia tajniki skutecznego uczenia się i przekłada teorię na codzienną, żywą praktykę. Pasjonatka neurodydaktyki, edukacji opartej na relacjach, podmiotowości ucznia i realnym współdziałaniu.
Jest absolwentką wielu szkoleń i kursów, m.in. pedagogiki Montessori, Porozumienia bez porażek, Pozytywnej Dyscypliny.
Od ponad 20 lat uczy angielskiego, pracując z dziećmi, nastolatkami i dorosłymi. Prowadzi zajęcia skutecznej nauki dla młodzieży, organizuje warsztaty dla rodziców, którzy pragną wspierać swoje dzieci w samodzielnej nauce oraz podpowiada nauczycielom jak uczyć w zgodzie ze sobą i nauką o mózgu.
Wierzy w edukację, która rozwija nie tylko wiedzę, ale też poczucie własnej wartości, sprawczość, krytyczne myślenie i kreatywność.
Prywatnie mama trójki dzieci. Uwielbia górskie wędrówki, książki, dobrą kawę i rozmowy z bliskimi, które ładują wewnętrzne baterie.
Zdolność koncentracji uwagi to jedna z ważniejszych umiejętności poznawczych, które warunkują optymalny rozwój intelektualny człowieka – od pierwszych szkolnych sukcesów aż po przyszłe osiągnięcia zawodowe. Skupienie się na jednym zadaniu i doprowadzenie go do końca to dziś nie lada wyzwanie, zarówno dla uczniów młodszych, starszych, jak i dla dorosłych. Coraz częściej nauczyciele zauważają, że dzieci i młodzież mają trudności z utrzymaniem uwagi – i potwierdzają to również badania.
W świecie przebodźcowania, natłoku informacji i stałego kontaktu z technologią, nasza uwaga staje się „dobrem deficytowym”. A przecież bez niej nie ma skutecznego uczenia się. Koncentracja to zdolność, która warunkuje nie tylko przyswajanie wiedzy, ale także rozwój pamięci, logicznego myślenia i regulację emocji. To fundament zarówno codziennego funkcjonowania, jak i kompetencja przyszłości, którą warto świadomie rozwijać.
Podczas warsztatu:
To sesja dla wszystkich nauczycieli i edukatorów, którzy chcą świadomie wzmacniać u swoich uczniów umiejętność skupienia się – nie poprzez zakazy i dyscyplinę, ale poprzez mądre, „przyjazne mózgowi” działania. Bo koncentracja nie pojawia się „na zawołanie” – można (i warto!) ją trenować.