Coachka, trenerka oraz mentorka NeuroLanguage & NeuroHeart, prekursorka w Polsce koncepcji NeuroLanguage Coaching oraz NeuroHeart Educational Coaching. Od ponad 10 lat spełnia się w roli coachki językowej NeuroLanguage. Od 2017 roku jako trenerka z licencją AELCA prowadzi nauczycieli, trenerów, szkoleniowców przez procesy stawania się coachami. Dzieje się to w przestrzeni akredytowanych przez International Coach Federation programów certyfikacyjnych Language Coaching Certification. Pasjonatka samoświadomości i bezgraniczności ludzkiego potencjału. Coachka głębokiej komunikacji. Twórczyni nurtu Prawda Języka.
Jak ich motywować? Co jeszcze moglibyśmy zrobić my - nauczyciele, lektorzy, trenerzy, edukatorzy, żeby nasi uczniowie czuli się zmotywowani? Dwoimy się i troimy i już brakuje nam pomysłów na to co i jak moglibyśmy zrobić inaczej, czy więcej, aby nasi uczniowie chcieli na-uczyć się języka. A co, gdybym w tym miejscu zaprosiła nas do totalnej zmiany perspektywy? Gdybym zaprosiła nas do odpuszczenia motywowania ich i zaproponowała przeniesienie uwagi na to, jak możemy pomóc im odkryć ich wizję do zmiany (bo uczenie się języka jest dla mózgu procesem zmiany), poczuć ją, połączyć się z nią i dać się jej porwać? Badania wskazują na to, że nasz mózg nie rozróżnia tego co realne od tego co wyobrażone - jak zatem możemy wykorzystać to w procesie uczenia się języka?
W przestrzeni naszego spotkania przyjrzymy się po pierwsze temu czym motywacja jest z perspektywy mózgu, ale także temu jakie są różnice pomiędzy motywami i powodami uczenia się języka, motywacją do nauczenia się go, a także wizją, którą chcemy zrealizować, z którą chcemy się skontaktować, którą chcemy wcielić.
Porozmawiamy o znaczeniu dopaminy w mechanizmach związanych z motywacją. Zgromadzimy pytania, które pozwolą naszym uczniom skontaktować się z ich absolutnie indywidualną i unikalną wizją związaną z nauczeniem się języka. Zastanowimy się nad tym, co może stanowić dla naszych uczniów paliwo w całym procesie uczenia się (zmiany) oraz pochylimy się nad zagadnieniem ich dobrowolnego zaangażowania i zobowiązania w procesie doskonalenia umiejętności językowych.
Wszystko, czym będę się z wami dzielić ma swoje uzasadnienie w wynikach badań nad mózgiem.
Zastanawiasz się, w jaki sposób zaprojektować kurs na potrzeby szkoły językowej w taki sposób, aby spełniał wymagania uczniów i był pomocą, a nie przeszkodą dla kadry lektorskiej? Przedstawię moje doświadczenie w tym zakresie i opowiem o błędach, które sama popełniłam przy realizacji tego rodzaju projektów, aby Ty nie musiała/nie musiał ich powtarzać.