Mentorka językowa, trenerka języka angielskiego, edukatorka z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w nauczaniu młodzieży i dorosłych. Pomaga swoim klientom w rozgadaniu się po angielsku i odkryciu najlepszego sposobu nauki dla każdego z nich – takiego, który działa w ich codziennym życiu i wspiera ich zawodowe cele.
Obecnie prowadzi indywidualne zajęcia z języka angielskiego biznesowego, koncentrując się na spersonalizowanym podejściu do nauczania oraz efektywnym wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi, w tym sztucznej inteligencji. W przeszłości pracowała m.in. na Uniwersytecie Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, w krakowskim liceum oraz w kilku szkołach językowych w Polsce, Wielkiej Brytanii i Irlandii – dzięki czemu jej metody zostały gruntownie przetestowane w różnych kontekstach edukacyjnych.
Jest absolwentką filologii angielskiej Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz posiadaczką certyfikatu CELTA. Ukończyła również studia z coachingu i mentoringu na Uniwersytecie SWPS w Katowicach oraz szereg szkoleń trenerskich, które pogłębiły jej rozumienie procesu uczenia się dorosłych.
Łączy wiedzę metodyczną, neurodydaktykę i podejście coachingowe, by pomagać uczniom przełamywać bariery, zmieniać nieefektywne schematy nauki i osiągać realne postępy. Wierzy, że skuteczna edukacja językowa to nie tylko teoria, ale przede wszystkim budowanie relacji, motywacja i dobór strategii szytych na miarę.
Dorośli uczniowie językowi wiedzą, czego chcą – i oczekują, że nauczyciel szybko im to zapewni. Współczesna edukacja językowa dorosłych stawia przed lektorami konkretne wyzwania: ograniczony czas, jasno sprecyzowane oczekiwania oraz potrzeba szybkich, mierzalnych efektów. Jak więc tworzyć materiały, które będą naprawdę trafiały w potrzeby ucznia? Z pomocą przychodzą narzędzia sztucznej inteligencji.
W trakcie wystąpienia zaprezentowane zostanie praktyczne podejście do tworzenia w pełni spersonalizowanych materiałów dydaktycznych – od analizy potrzeb ucznia po gotowe ćwiczenia, teksty i zadania dostosowane do branży, kontekstu i stylu uczenia się. Uczestnicy poznają sprawdzone metody wykorzystania narzędzi AI, które pozwalają na szybkie i efektywne generowanie materiałów wspierających proces nauki.
Szczególna uwaga zostanie poświęcona jakości generowanych treści – ich zgodności z zasadami neurodydaktyki, metodyki nauczania języków obcych oraz potencjalnym ograniczeniom związanym z korzystaniem z AI. Przedstawione zostaną konkretne przykłady materiałów tworzonych dla różnych grup zawodowych i poziomów zaawansowania oraz omówione sposoby ich modyfikowania, weryfikowania i dostosowywania.
Wystąpienie zawierać będzie praktyczne demonstracje oraz gotowe strategie, które uczestnicy będą mogli wykorzystać w swojej pracy już następnego dnia – by tworzyć bardziej angażujące, skuteczne i rzeczywiście użyteczne materiały dla dorosłych uczniów.