Wieloletnia nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej, terapeutka pedagogiczna, edukatorka, mentorka i trenerka, autorka materiałów edukacyjnych i webinarów. Pracowała z dziećmi bez ocen, podręczników i ćwiczeń, według autorskiego programu “Ruch, zabawa, nauka”.Pasjonuje ją praca metodą projektu oraz wprowadzanie dzieci w świat myślenia wizualnego i innych strategii skutecznego uczenia się.Jest autorką bloga o tematyce edukacyjnej - “Mamy w planie kodowanie” oraz strony dla rodziców i nauczycieli - “Pomysłowa szkoła domowa”. Współpracowała z Fundacją Centrum Edukacji Obywatelskiej w zakresie wprowadzania oceny kształtującej i OK zeszytu. Jest ambasadorką ruchu Wiosna Edukacji i konsultantką Fundacji Plan Daltoński. Należy do społeczności Superbelfrów RP.
W wystąpieniu opowiem o wprowadzaniu dzieci w świat kompetencji związanych z samodzielnym uczeniem się już od początku nauki w szkole. Pokażę sprawdzone sposoby na planowanie pracy wspólnie z dziećmi, które wykorzystuje ich naturalną ciekawość i pomaga w przejmowaniu odpowiedzialności za własny proces uczenia się. Opowiem o diagnozie w procesie, zadaniach wyzwaniach i o narzędziach do autodiagnozy i samooceny, które wzmacniają u dzieci poczucie sprawstwa i nastawienie na rozwój. Postaram się odpowiedzieć na pytanie: "Jak uczyć dzieci uczenia się?" w oparciu o przykłady z mojej praktyki w klasach 1-3.