Językoznawczyni, dyplomowana coachka, mentorka. Pasjonują ją radosne i twórcze środowiska edukacyjne oraz innowacje pedagogiczne. Badawczo zajmuje się dobrostanem i rozwojem nauczycieli języków obcych. Jako coachka i mentorka wspiera w rozwoju. Rozwój postrzega w szerokiej perspektywie, która uwzględnia procesy adaptacji do zmian, rozwoju warsztatu pracy, budowania autonomii ucznia i nauczyciela, rozwój kompetencji w zakresie komunikacji, a przede wszystkim uwzględnia humanistyczne podejście do człowieka i środowiska. Za kluczową dla rozwoju uznaje inspirującą i uważną relację.
Kierowała dużymi zespołami, najpierw zarządzając Centrum Językowym SWPS (2005–2007) a potem jako Krajowy Dyrektor Metodyczny sieci szkół językowych Empik School (2011–2013). W latach 2010–2011 była koordynatorem lokalnym z ramienia uczelni w międzynarodowej sieci badawczej pt.: „Language Learning and Social Media – 6 key dialogues” współfinansowanej przez Komisję Europejską. W latach 2017–2019 kierowała Centrum e-Learningu Uniwersytetu SWPS.
Autorka książek i artykułów dla nauczycieli języków obcych. Jako recenzent podręczników do nauki języka angielskiego współpracowała z Cambridge University Press. Autorka innowacji Students2Students, za którą otrzymała znak jakości Komisji Europejskiej European Language Label. Stypendystka Janos Kohn Scholarship.
Coaching in language teaching is usually associated with ways of setting goals and ways of achieving those goals. This is, however, a very limited view. In this talk, I will focus on coaching as a way to explore the language learning journey of your students. I will show how your coaching skills can help you deepen the interactions in the classroom, build true connections, and accelerate learning for your students. By zooming in on actual interactions from the classroom, you will see how your coaching skills can help you grow as a teacher and, in fact, become the teacher the future needs.