Absolwentka Filologii Angielskiej UŁ, absolwentka studiów podyplomowych Zarządzanie w Edukacji Uniwersytet Cambridge, absolwentka studiów podyplomowych Psychologia w Zarządzaniu w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, absolwentka kursu dla mentorów British Council, absolwentka kursu RTZ (Racjonalna Terapia Zachowania, Pracownia RTZ, Agnieszka Hottowy), trenerka umiejętności społecznych TUS (Szkoła Trenerów TUS Joanna Węglarz), starsza wykładowczyni na Uniwersytecie Łódzkim, wykładowczyni na studiach podyplomowych Wyższej Szkoły Ateneum w Gdańsku, nauczycielka młodzieży i dorosłych, autorka programu nauczania Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów humanistycznych UŁ Relacje w edukacji, Dyrektorka Metodyczna w English Language Centre, UŁ.
Doświadczona trenerka metodyczna, autorka licznych podręczników, repetytoriów i materiałów edukacyjnych dla młodzieży dla Macmillan Education w Polsce i na Ukrainie, współtwórczyni, mentorka, koordynatorka i trenerka w programach Teacher Trainer Academy (nominowanej do nagrody ELTON British Council), ELT Author Academy i Thought Leader Academy (Akademii Przywództwa Edukacyjnego), inicjatorka ogólnopolskiej akcji ROK RELACJI W EDUKACJI, inicjatorka i koordynatorka akcji edukacyjnej Qlturalna szkoła i ERA lidERA, propagatorka wiedzy o kapitale społecznym szkoły i kulturze organizacyjnej szkoły.
Teaching English to advanced levels can be a lot of fun, but it also poses a number of exciting, yet serious challenges. As students progress to higher language proficiency, the demands become more intricate, necessitating a balance of accuracy, fluency, and, above all, complexity in language use.
This session is designed to empower English teachers with some strategies to effectively navigate the intricacies of teaching advanced levels, particularly focusing on the challenges presented by the fickle nature of the Use of English and open-ended tasks. Special attention will be given to vocabulary treatment at the B2 + levels as well as paraphrasing and summarizing skills needed to cope with the exam tasks. Lots of hands-on ideas to take away and use in your teaching practice guaranteed!