Absolwentka Filologii Angielskiej UŁ, absolwentka studiów podyplomowych Zarządzanie w Edukacji Uniwersytet Cambridge, absolwentka studiów podyplomowych Psychologia w Zarządzaniu w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, absolwentka kursu dla mentorów British Council, absolwentka kursu RTZ (Racjonalna Terapia Zachowania, Pracownia RTZ, Agnieszka Hottowy), trenerka umiejętności społecznych TUS (Szkoła Trenerów TUS Joanna Węglarz), starsza wykładowczyni na Uniwersytecie Łódzkim, wykładowczyni na studiach podyplomowych Wyższej Szkoły Ateneum w Gdańsku, nauczycielka młodzieży i dorosłych, autorka programu nauczania Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów humanistycznych UŁ Relacje w edukacji, Dyrektorka Metodyczna w English Language Centre, UŁ.
Doświadczona trenerka metodyczna, autorka licznych podręczników, repetytoriów i materiałów edukacyjnych dla młodzieży dla Macmillan Education w Polsce i na Ukrainie, współtwórczyni, mentorka, koordynatorka i trenerka w programach Teacher Trainer Academy (nominowanej do nagrody ELTON British Council), ELT Author Academy i Thought Leader Academy (Akademii Przywództwa Edukacyjnego), inicjatorka ogólnopolskiej akcji ROK RELACJI W EDUKACJI, inicjatorka i koordynatorka akcji edukacyjnej Qlturalna szkoła i ERA lidERA, propagatorka wiedzy o kapitale społecznym szkoły i kulturze organizacyjnej szkoły.
Curiosity is the engine of language learning—and fostering it can transform the English classroom into a space of discovery and engagement. This session explores practical ways teachers can ignite and sustain language curiosity in their students, encouraging them to ask questions about words, grammar, meaning, and usage. We’ll examine techniques for turning everyday language encounters into opportunities for exploration, from noticing oddities in idioms to uncovering the stories behind word origins. Participants will experience a range of interactive activities that model how to cultivate inquiry, promote discussion, and build learners’ confidence in engaging with the language beyond the textbook. Teachers will leave with adaptable strategies that spark curiosity, deepen understanding, and nurture a lasting interest in English. Join me to explore how curiosity-driven learning can lead to richer, more meaningful language experiences for both students and teachers.