Anglistka, rusycystka, absolwentka Akademii Metodyka PASE. Wieloletni metodyk w szkole językowej w Radomiu. W zawodzie nauczyciela od 1981 roku. Nauczyciel pasjonat. Od lat pomaga uczniom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i towarzyszy im w pokonywaniu trudności w nauce. Jest uczestnikiem i wykładowcą licznych konferencji i szkoleń w zakresie dysleksji rozwojowej i edukacji włączającej.
Autorka książki „Jak dyslektyka uczyć języka (obcego)”, będącej zbiorem praktycznych metod, technik i zadań dydaktycznych wspomagających naukę języka obcego oraz wielu artykułów między innymi do Horyzontów Anglistyki i Pilgrims HLT.
Uzdolnieni, zmotywowani, pilni uczniowie to marzenie każdego nauczyciela. Jednak po drugie stronie zdolnej społeczności uczniowskiej stoi liczna grupa dzieci z trudnościami edukacyjnymi, problemami rozwojowymi, ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, z opiniami i orzeczeniami.
W tak specyficznej grupie kreatywność może okazać się złotym środkiem do efektywnego nauczania oraz motywowania uczniów z dysfunkcjami rozwojowymi.
W mojej sesji przygotowałam dla Państwa ciekawe, krótkie rozgrzewki językowe, różnorodne techniki czytania oraz kreatywne ćwiczenia gramatyczne, które w procesie edukacyjnym będą pobudzać, rozwijać a także wspierać aktywną postawę ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i pomogą bardziej zaangażować go myślowo.