Nauczycielka języka niemieckiego z wieloletnim doświadczeniem jako lektorka pracująca zarówno z dziećmi, jak i dorosłymi, nauczycielka metodyki oraz opiekun praktyk pedagogicznych. Autorka licznych publikacji edukacyjnych i materiałów dydaktycznych, współautorka innowacji pedagogicznej w zakresie nauczania języka niemieckiego w edukacji wczesnoszkolnej „Przy dziecku po niemiecku”. Animatorka i moderatorka projektów Instytutu Goethego w Warszawie i Krakowie, obecnie pracuje w liceum i Akademii Muzycznej we Wrocławiu.
Jak efektywnie pracować z klasą, w której uczniowie i uczennice są w bardzo różnym stopniu zmotywowani do nauki języka niemieckiego, a jednocześnie prezentują różny poziom kompetencji językowej? Na jakie aspekty zajęć postawić, na które cechy podręcznika wiodącego zwrócić szczególną uwagę, tak aby w zajęciach brali udział zarówno ci „chętni”, jak i ci „chętni inaczej”.
Podczas szkolenia opowiem, jak: