Nauczyciel języka angielskiego i historii w Liceum Ogólnokształcącym im. M. Kopernika w Tarnobrzegu. Trener Niepublicznej Placówki Doskonalenia Nauczycieli w Tarnobrzegu oraz lider Nauczycielskiego Ośrodka Edukacyjnego. Ekspert European SchoolNet prowadzący szkolenia online dla nauczycieli z Europy. Ambasador programu eTwinning i trener kursów internetowych. Autor artykułów metodycznych dla Fundacji Azja-Europa i programu eTwinning. Nauczyciel Języka Angielskiego BAS 2017. Laureat II edycji Konkursu TOP2 – Mężczyźni w Edukacji. Trzykrotny laureat European Language Label. Członek europejskiego zespołu AI In Education Squad oraz uczestnik programu Fundacji Azji-Europa Leading Change: Digital Transformation of Education in the Era of AI.
Działania innowacyjne w praktyce szkolnej nauczyciela języka obcego mogą przybierać różny kształt. Mogą dotyczyć rozwiązań programowych, organizacyjnych lub metodycznych.
Podczas tej sesji uczestnicy poznają kilkanaście praktycznych pomysłów, które mogą diametralnie zmienić postrzeganie zajęć językowych, jak również dostarczyć uczniom impuls do aktywnego udziału i autentycznej komunikacji. Zaprezentowane rozwiązania to formy pracy przetestowane przez prowadzącego w praktyce szkolnej oraz pracy projektowej, które oprócz lekcji języka obcego mogą znaleźć też zastosowanie na różnych przedmiotach.
Cały świat, w tym również nauczyciele i edukatorzy, zachłysnęli się ostatnio możliwościami sztucznej inteligencji. Czy jednak istnieje droga, która połączy rozwój wyższych umiejętności kognitywnych, takich jak na przykład krytyczne myślenie, z zastosowaniem narzędzi sztucznej inteligencji?
Podczas tej sesji zaprezentowane zostaną przykłady i rozwiązania, które oprócz doskonalenia umiejętności językowych, przyczyniają się do rozwijania umiejętności 4C (krytyczne myślenie, kreatywność, komunikacja i współpraca).