Karina Frejlich

Karina Frejlich

Oxford University Press

BIOS

Nauczycielka angielskiego, pasjonatka uczenia i tworzenia materiałów dla uczniów z dysleksją, absolwentka filologii angielskiej na Uniwersytecie Warszawskim, ukończyła studia podyplomowe z zakresu pedagogiki korekcyjnej oraz edukacji osób ze spektrum autyzmu, poszukiwaczka innowacyjnych sposobów nauczania, miłośniczka technologii, tworzenia i laminowania. Trenerka, szkoleniowiec, od lat współpracuje z Edunation, członkini grupy Superbelfrzy, adminka grupy Escaperoomowy Raj, Kulturowe lekcje języka obcego oraz ilovedyslexia. Laureatka konkursu Nauczyciel Roku Języka Angielskiego 2019 Oxford University Press i BAS Uwielbia pracować metodą stacji dydaktycznych i kocha escape roomy.

ABSTRACT

If I were a child again,… czyli warsztaty, na których wcielisz się w rolę ucznia i doświadczysz frajdy, jaką dają zajęcia metodą stacji dydaktycznych

Zajęcia metodą stacji idealnie sprawdzają się już w 1 klasie SP. Poza elementem językowym wspierają relacje, pracę w grupie i sam proces dydaktyczny, gdyż jednocześnie uczą i testują w najlepszej formie – w formie zabawy. Przyjdź i wcielając się w rolę ucznia zmierz się z 15 wyzwaniami językowymi w klimacie Świętego Patryka.

Mixed ability niejedno ma imię. Praca w zróżnicowanych grupach w klasach 4-8

Dla wielu uczniów przejście z nauczania wczesnoszkolnego do kolejnego etapu edukacyjnego wiąże się z dużym stresem i skokiem ilościowym oraz jakościowym jeśli chodzi o materiał do nauki. Jak radzić sobie w dużej klasie o zróżnicowanych umiejętnościach, tak aby pomóc w rozwoju każdemu uczniowi? Jak adaptować materiały i dostosowywać zadania ćwiczące umiejętności językowe? I jak w takich warunkach przygotowywać skutecznie do egzaminu ósmoklasisty? O tym wszystkim opowie – i pokaże praktyczne przykłady – nasza ekspertka, Karina Frejlich!