Karina Frejlich

Karina Frejlich

BIOS

Nauczycielka angielskiego, pasjonatka uczenia i tworzenia materiałów dla uczniów z dysleksją, absolwentka filologii angielskiej na Uniwersytecie Warszawskim, ukończyła studia podyplomowe z zakresu pedagogiki korekcyjnej oraz edukacji osób ze spektrum autyzmu, poszukiwaczka innowacyjnych sposobów nauczania, miłośniczka technologii, tworzenia i laminowania. Trenerka, szkoleniowiec, od lat współpracuje z Edunation, członkini grupy Superbelfrzy, adminka grupy Escaperoomowy, Kulturowe lekcje języka obcego oraz ilovedyslexia. Uwielbia pracować metoda stacji dydaktycznych i kocha escape roomy.

ABSTRACT

Każdy uczeń ma super moc – stacje dydaktyczne jako sposób na zajęcia szyte na miarę każdego ucznia

Podczas sesji przedstawię 20 pomysłów na przykłady zadań metodą stacji dydaktycznych dla klas 1-3. Podzielę się pomysłami, jak materiał z podręcznika zamienić na angażujące, pełne wrażeń i emocji, ale również języka wyzwanie.