BIOS
Magdalena Kania od ponad 20 lat prowadzi własną szkołę językową, w której jest też dyrektorem metodycznym oraz czynnym lektorem. Kilka lat temu postanowiła zacząć dzielić się swoim doświadczeniem i została trenerem edukacji, a obecnie ma na swoim koncie wystąpienia na najważniejszych konferencjach w Polsce. Jeden z kluczowych trenerów wydawnictwa Pearson.
Jest wielką propagatorką łączenia najnowszej wiedzy metodycznej z praktycznymi zastosowaniami w klasie. Jej pomysły cieszą się ogromną popularnością ze względu na ich prostotę i efektywność. Pracuje z różnymi grupami wiekowymi, ale specjalizuje się w pracy z młodzieżą, bo zapewnia jej to nieustanną dawkę wyzwań intelektualnych i mobilizuje do ciągłego rozwoju.
Prywatnie również nie idzie na łatwiznę – jest pasjonatką ekstremalnie długich, pieszych wędrówek. Zawsze chętnie doradzi i ma uśmiech dla każdego, pod warunkiem, że wypiła już swoją poranną, mocną kawę.
ABSTRACT
NICologia. Gdzie ta wrodzona ciekawość?
Kiedy zmęczyło mnie słowo „NIC” wielokrotnie padające z ust moich uczniów w odpowiedzi na moje pytania, zmieniłam strategię. Zaczęłam zadawać PIĘKNE pytania. Takie, które sięgają głębiej, zasiewają nowe idee, zachęcają do poszukiwań a czasem skutkują zmianami w zachowaniu i myśleniu moich uczniów. Od tamtej pory słynne „WHY?” zaczęło padać z ust moich uczniów częściej niż z moich. Jeżeli chociaż raz usłyszałaś/eś od ucznia: niczym się nie interesuję, nie wiem, nie znam, nie oglądam – to zapraszam Cię gorąco na moją sesję. Na bardzo praktycznych przykładach pokażę Ci jak wyciągnąć nastolatków z NICologii.