BIOS
Magdalena Kania od ponad 20 lat prowadzi własną szkołę językową, w której jest też dyrektorem metodycznym oraz czynnym lektorem. Kilka lat temu postanowiła zacząć dzielić się swoim doświadczeniem i została trenerem edukacji, a obecnie ma na swoim koncie wystąpienia na najważniejszych konferencjach w Polsce. Jeden z kluczowych trenerów wydawnictwa Pearson.
Jest wielką propagatorką łączenia najnowszej wiedzy metodycznej z praktycznymi zastosowaniami w klasie. Jej pomysły cieszą się ogromną popularnością ze względu na ich prostotę i efektywność. Pracuje z różnymi grupami wiekowymi, ale specjalizuje się w pracy z młodzieżą, bo zapewnia jej to nieustanną dawkę wyzwań intelektualnych i mobilizuje do ciągłego rozwoju.
Prywatnie również nie idzie na łatwiznę – jest pasjonatką ekstremalnie długich, pieszych wędrówek. Zawsze chętnie doradzi i ma uśmiech dla każdego, pod warunkiem, że wypiła już swoją poranną, mocną kawę.
ABSTRACT
Ja to widzę tak. Kliknij, aby dowiedzieć się więcej…
W tym miejscu miał być tradycyjny abstrakt przedstawiający zamysł mojej sesji, ale skoro czasy niepewne, to i abstrakt z innej bajki. Doczytaj do końca (2 min) i zgarnij super bonus!
Stosowanie chwytliwego tytułu (clickbait) jest nam wszystkim dobrze znane jako jedna z najpopularniejszych technik marketingowych. Czy to działa? Jeszcze jak!! Wciąż czytasz 🙂 Z badań przytoczonych na poczytnym blogu 😉 wynika, że dobry clickbait ma intrygować i bawić, ale nie wprowadzać w błąd. Używanie clickbait powinno być zatem czynnością świadomą, przemyślaną i zaplanowaną.
Zdążyła/eś już zauważyć, że ta sama technika stosowana jest w świecie edukacji? Musimy przecież nie tylko zaintrygować i zaciekawić, ale zadbać również o to, żeby nasze lekcje, sesje czy inne działania były przemyślane i dostosowane do potrzeb odbiorcy. Nie możemy go zbyt długo zwodzić, bo stracimy go bezpowrotnie. Potrzeba nam wiedzy, umiejętności, ale i odpowiednich narzędzi.
Jeśli jeszcze się wahasz, czy przyjść na moją sesję, to dorzucam obiecany bonus w postaci 4 korzyści z udziału:
- Poznasz skuteczny trik na dostrojenie się do realiów.
- Zobaczysz wyraźnie, że szkła progresywne to hit.
- Doświadczysz subtelnego lokowania produktu.
- Na Twoją konkurencję padnie blady strach! 🙂