Witold Machlarz

Witold Machlarz

PASE

BIOS

Absolwent Lingwistyki Stosowanej na Uniwersytecie Warszawskim, Zarządzania Firmą Rodzinną (FBA) i Akademii Liderów w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz studiów podyplomowych z Psychologii Biznesu i Zarządzania Ludźmi w Firmie na Akademii Leona Koźmińskiego. Obecnie doktorant na wydziale zarządzania Akademii Leona Kożmińskiego. Certyfikowany coach, trener biznesu i rozwoju osobistego. Założyciel firmy szkoleniowo doradczej www.humanexcellence.pl specjalizującej się w szkoleniach, coachingu i projektach doradczych z zakresu efektywnej komunikacji, motywacji, umiejętności menedżerskich oraz nowoczesnego przywództwa. Menedżer, przedsiębiorca i praktyk biznesu. Założyciel i wieloletni dyrektor zarządzający sieci szkół językowych English College www.englishcollege.pl. Od grudnia 2016 członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Jakości w Nauczaniu Języków PASE www.pase.pl

ABSTRACT

„Tanio, szybko i dobrze” – czyli jak oczarować klienta ofertą naszej szkoły

W turbulentnych czasach wysokiej inflacji, szokowych skoków kosztów prowadzenia działalności, przy jednoczesnym zubożeniu społeczeństwa i rozdrobnieniu rynku nauczania języków obcych, większość właścicieli szkół językowych zastanawia się jak przetrwać te trudne czasy. Zastanawiamy się jak urealniać ceny naszych usług i jednocześnie nie stracić klientów, i  jak sprawić, aby chcieli z nami zostać pomimo kuszących ofert konkurencyjnych rozwiązań. Podczas tej praktycznej sesji podzielę się z Państwem kilkoma pomysłami jak projektować dobrą,  opłacalną  i jednocześnie atrakcyjną dla klienta ofertę szkoły językowej. Jak mądrze wykorzystywać akcje promocyjne i wprowadzać nowe produkty do oferty szkoły, dzięki którym możemy optymalizować naszą działalność i zarabiać znacznie więcej.
#spotkajmysięnaPASE