Jestem absolwentką Dydaktyki Języków Obcych na Akademii Humanistycznej
im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku oraz studiów podyplomowych z Oligofrenopedagogiki – edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną na Wyższej Szkole Pedagogicznej w Łodzi. Pracuję jako nauczyciel języka angielskiego od ponad 30 lat. Obecnie jestem związana zawodowo z English College Szkołą Języków Obcych. Jestem certyfikowanym neurolanguage coachem.
Na co dzień pasjonuję się fotografią, literaturą i ornitologią. Lubię podróżować i poznawać otaczający mnie świat.
Podczas tej sesji uczestnicy poznają sprawdzone techniki oparte na neurodydaktyce, które pomagają przełamać blokadę językową i zacząć swobodnie mówić w języku obcym. Dowiedzą się, jak „oszukać” mózg, by szybciej i skuteczniej aktywować język w codziennej komunikacji.
Celem wystąpienia jest wyposażenie nauczycieli w praktyczne narzędzia, które pomogą uczniom przełamać strach przed mówieniem i zwiększyć ich płynność językową w naturalny sposób.
Podczas tej sesji odkryjesz techniki, które „oszukują” mózg, by włączyć swobodne mówienie. Poznasz ćwiczenia aktywujące mowę, sposoby na redukcję stresu i budowanie automatyzmów językowych. Wyjdź z gotowymi rozwiązaniami, które możesz zastosować już na najbliższej lekcji.