Biogram
Jestem absolwentką Dydaktyki Języków Obcych na Akademii Humanistycznej
im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku oraz studiów podyplomowych z Oligofrenopedagogiki – edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną na Wyższej Szkole Pedagogicznej w Łodzi. Pracuję jako nauczyciel języka angielskiego od ponad 30 lat. Obecnie jestem związana zawodowo z English College Szkołą Języków Obcych. Jestem certyfikowanym neurolanguage coachem.
Na co dzień pasjonuję się fotografią, literaturą i ornitologią. Lubię podróżować i poznawać otaczający mnie świat.
Jak odblokować mówienie? Techniki, które oszukują mózg
Podczas tej sesji uczestnicy poznają sprawdzone techniki oparte na neurodydaktyce, które pomagają przełamać blokadę językową i zacząć swobodnie mówić w języku obcym. Dowiedzą się, jak „oszukać” mózg, by szybciej i skuteczniej aktywować język w codziennej komunikacji.
Celem wystąpienia jest wyposażenie nauczycieli w praktyczne narzędzia, które pomogą uczniom przełamać strach przed mówieniem i zwiększyć ich płynność językową w naturalny sposób.
- Dlaczego mózg „blokuje” mówienie? – Mechanizmy stresu i ich wpływ na naukę języka
- Sposoby na oszukanie mózgu – Techniki aktywujące mowę (shadowing, redukcja stresu, automatyzacja)
- Ćwiczenia w praktyce – Proste metody do natychmiastowego wykorzystania na lekcjach
- Jak budować nawyki językowe? – Strategie długoterminowe dla uczniów
Podczas tej sesji odkryjesz techniki, które „oszukują” mózg, by włączyć swobodne mówienie. Poznasz ćwiczenia aktywujące mowę, sposoby na redukcję stresu i budowanie automatyzmów językowych. Wyjdź z gotowymi rozwiązaniami, które możesz zastosować już na najbliższej lekcji.
