Z wykształcenia jestem germanistką. Od wielu lat pracuję jako nauczyciel i lektor. Udało mi się w życiu połączyć zawód i pasję. Ciągle się uczę, staram się doskonalić, słucham innych, a przede wszystkim w pracy słucham swojego serca i intuicji. Staram się ciągle podnosić swoje kwalifikacje zawodowe. Ukończyłam studia podyplomowe na kierunku Mediacja społeczna, rodzinna i szkolna oraz Zarządzanie Oświatą. Jestem Trenerem Biznesu- ale moje działania szkoleniowe nie bazują na biznesie, a raczej na kadrze nauczycielskiej. W 2020 roku jako nauczyciel XVIII Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi otrzymałam nagrodę Prezydenta Miasta Łodzi II stopnia za szczególne osiągnięcia w pracy na rzecz rozwoju łódzkiej oświaty. W czerwcu 2022 zostałam wyróżniona przez Kapitułę Łódzkiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego jako Nauczyciel Innowator. Uwielbiam przekazywać swoją wiedzę, dzielić się doświadczeniem. W centrum moich zainteresowań stoi zawsze człowiek i jego potencjał. Praca z ludźmi daje mi energię. Może dlatego właśnie mam jej tak dużo. Staram się być bardzo aktywna — szczególnie w dwóch obszarach: jako nauczyciel i jako trener. Jako nauczyciel wychodzę naprzeciw oczekiwaniom młodzieży i kursantów. Jako trener poruszam kwestie, które wydają mi się bardzo istotne w pracy nauczyciela i lektora. Swoją uwagę koncentruję na grupie, procesie grupowym i działaniach nauczyciela – trenera. Zainteresowani tym obszarem nauczyciele mają możliwość uczestniczyć w moich webinarach. W życiu prywatnym jestem mamą Danieli i Karola oraz babcią.
Strona prelegentki: EXPERTSCHOOL
In der Präsentation wird ein entscheidender Aspekt des modernen Lehrers behandelt - seine Fähigkeit, sich Herausforderungen zu stellen. Ich werde die Rolle des Tutorials im Kontext des Fremdsprachenunterrichts und dessen Einfluss auf die Entwicklung der Schülerautonomie erörtern. Durch die Analyse verschiedener Techniken und Strategien, die in Tutorials verwendet werden, werden wir gemeinsam herausfinden, welche Vorteile sie den Schülern im Sprachlernprozess bringen. Darüber hinaus werde ich praktische Schritte erläutern, die Lehrer ergreifen können, um die Autonomie der Schüler zu stärken und eine inspirierende Lernumgebung zu schaffen, die das effektive Erlernen einer Fremdsprache fördert.