Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w programie.
Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w programie.
Oznaczenia sesji:
WYBIERZ DZIEŃ KONGRESU:
WITOLD MACHLARZ
PASE
Beyond the book: the intersection of Emotions and Motivation
CHAZ PUGLIESE
Dlaczego najciekawsze rzeczy dzieją się poza szkołą?
Pokaz i dyskusja wokół filmu pt.: „The Good Day”
dr ANNA GRABOWSKA
Jak to zrobić żeby uczniowi i nauczycielowi chciało się chcieć?
EWA DROBEK
Picture this, Picture that – the potential of art in language teaching
MAGDA ZAWADZKA
A Foreign Language Lesson In Action! Jak stworzyć warunki dla wysokiej jakości nauczania i uczenia się?
dr MARIA BOGUCKA
Jaki prezent przynosi Ci „trudny” kursant i jego „trudniejszy” rodzic?
MARTA SZYMAŃSKA-BARAN
SPEAK OUT
Mózg efektowny, mózg efektywny – czyli dwa oblicza ucznia
prof. MACIEJ BŁASZAK
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Young Learners’ Question Steps
AGNIESZKA KORYBSKA
Przyszłość szkół językowych. Czy i jak możemy się na nią przygotować?
KATARZYNA PAŚNICKA i PAWEŁ GRZESICA
dr ANNA GRABOWSKA
Moderator panelu
WITOLD MACHLARZ
Moderator panelu
prof. MACIEJ BŁASZAK
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
dr MARIA BOGUCKA
Holistic Think Tank
ADAM STĘPIŃSKI
Nauczyciel Języka Angielskiego Roku 2017 BAS
Irracjonalny Bohater – jak działając niesztampowo wyjść zwycięsko z każdej opresji
MAREK TKACZYK
SPEAKADELIC
Mapy myśli w klasie, czyli jak wykorzystywać mapy myśli na zajęciach językowych?
AGNIESZKA IWANICKA
Too much! – kilka pomysłów na to, jak przykuć uwagę
JANINA BOROWY
How to make sense of global skills behind YOUR teenage classroom doors
dr GRZEGORZ ŚPIEWAK
„Tanio, szybko i dobrze” – czyli jak oczarować klienta ofertą naszej szkoły
WITOLD MACHLARZ
PASE
Uczę śpiewać śpiewająco!
AGNIESZKA GAJEWSKA
What’s that buzz, czyli co w ulu brzęczy?
KAROLINA MALISZEWSKA
Take Advantage of Your Students
JON HIRD
Dialog to więcej niż słowa, czyli, jak trudności zamienić w drogowskaz
dr ANNA GRABOWSKA
Językowe cele: niech będą Twoich uczniów przyjacielem!
BŁAŻEJ CEGLARSKI
Nie zgadzamy się ze sobą? Tym lepiej!
HANNA WĄŻ
How to Set Communicative Goals and Plan Backwards for Effective Language Learning
HUGH DELLAR
30 lat na rynku, czyli jak tworzyć strategię marketingową, która nie porasta mchem
JOANNA SZYMCZYK
If I were a child again,… czyli warsztaty, na których wcielisz się w rolę ucznia i doświadczysz frajdy, jaką dają zajęcia metodą stacji dydaktycznych
KARINA FREJLICH
Are you KIDding me? – or how to discover your inner child to enhance the process of learning – a (not so) serious approach to teaching adults
MONIKA ZIĘBAKOWSKA
Good (text)books are for bad teachers? Are they really? – 10 ways of making students and teachers excited about using textbooks
KATARZYNA CHOROSZY
Etyka w biznesie
prof. PIOTR ZIELONKA
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
Efektywne Techniki Relaksacyjne – czyli jak radzić sobie z nauczycielskim stresem
AGNIESZKA ORNATOWSKA
Artificial Intelligence – a boon or a curse for educators?
RON MUKERJI
Zalety systemów wsparcia nauczyciela (jak InstaLing) w szkole językowej
TOMASZ STACHOWICZ
Zakończenie 1 dnia Kongresu
STANDING PARTY & WINE – BY INVITATION ONLY
WITOLD MACHLARZ
PASE
Motivating students: a 10-step guide
HUGH DELLAR
Jak prowadzić efektywnie i z satysfakcją biznes edukacyjny?
AGNIESZKA ANTOSIK
Wszyscy o niej mówią …, czyli kilka słów o sztucznej inteligencji w edukacji
ADAM STĘPIŃSKI
NICologia. Gdzie ta wrodzona ciekawość?
MAGDALENA KANIA
How do I get my students to pay attention?
CHAZ PUGLIESE
Twój StartUp jako forma samozatrudnienia dla lektorów
KAMILA GALARDA
Holistic teaching of very young children – maximum effect with minimal effort
ANNA RATTENBURY
Metaversum
AGNIESZKA BILSKA
All the silly beliefs – EFL Teachers’ beliefs on didactics, language, and students
MARCIN STANOWSKI
Stwórz perfekcyjny sekretariat w swojej szkole
MAGDALENA BLOCHOWSKA
Nie da się zmieniać systemu nie będąc jego częścią, czyli jak współczesny nauczyciel radzi sobie z wyzwaniami współczesnej szkoły
KATARZYNA GALA
Together We Can – jak strategie, techniki i materiały mogą rosnąć wraz z uczniem w klasach IV – VI
BARBARA SKROK
BE Ready – Activities for the Workplace
ROB HOWARD
Egzaminy Cambridge – czyli sposób na wyróżnienie szkoły i lektora na ogromnym rynku językowym
MARIA KUKLA-DĄDA
Centrum Egzaminacyjne Cambridge PL214
Robot EMYS – bezpieczna technologia dla najmłodszych
ANNA HEJKE
Rozwijanie sprawności językowych dzieci
dr URSZULA KROPACZEWSKA
Tact and diplomacy – the heartbeat of professional English
JON HIRD
Od samotnego wilka do watahy. Jak uruchomić dzielenie się wiedzą w różnorodnych zespołach?
dr KAJA PRYSTUPA-RZĄDCA
Fundacja Pasja do Edukacji i Rozwoju
Mixed ability niejedno ma imię. Praca w zróżnicowanych grupach w klasach 4-8
KARINA FREJLICH
Nowoczesny nauczyciel nie boi się wyzwań – o roli tutorialu na lekcji języka obcego i budowaniu autonomii ucznia
ANNA ŻYCKA
„All work, no play…”? Angażujące zajęcia językowe na uczelni
PAULINA DOLĘGA
ChatGPT i inne wyzwania technologiczne nauczania języków obcych
prof. DARIUSZ JEMIELNIAK
Polska Akademia Nauk
Co robić (w edukacji) gdy nie wiadomo co robić?
prof. JACEK PYŻALSKI
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Losowanie nagród oraz oficjalne zakończenie IX Kongresu Językowego PASE
WITOLD MACHLARZ
PASE
Beyond the book: the intersection of Emotions and Motivation
CHAZ PUGLIESE
Dlaczego najciekawsze rzeczy dzieją się poza szkołą?
Pokaz i dyskusja wokół filmu pt.: „The Good Day”
dr ANNA GRABOWSKA
Jak to zrobić żeby uczniowi i nauczycielowi chciało się chcieć?
EWA DROBEK
Picture this, Picture that – the potential of art in language teaching
MAGDA ZAWADZKA
A Foreign Language Lesson In Action! Jak stworzyć warunki dla wysokiej jakości nauczania i uczenia się?
dr MARIA BOGUCKA
Jaki prezent przynosi Ci „trudny” kursant i jego „trudniejszy” rodzic?
MARTA SZYMAŃSKA-BARAN
SPEAK OUT
Mózg efektowny, mózg efektywny – czyli dwa oblicza ucznia
prof. MACIEJ BŁASZAK
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Young Learners’ Question Steps
AGNIESZKA KORYBSKA
Przyszłość szkół językowych. Czy i jak możemy się na nią przygotować?
KATARZYNA PAŚNICKA i PAWEŁ GRZESICA
dr ANNA GRABOWSKA
Moderator panelu
WITOLD MACHLARZ
Moderator panelu
prof. MACIEJ BŁASZAK
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
dr MARIA BOGUCKA
Holistic Think Tank
ADAM STĘPIŃSKI
Nauczyciel Języka Angielskiego Roku 2017 BAS
Irracjonalny Bohater – jak działając niesztampowo wyjść zwycięsko z każdej opresji
MAREK TKACZYK
SPEAKADELIC
Mapy myśli w klasie, czyli jak wykorzystywać mapy myśli na zajęciach językowych?
AGNIESZKA IWANICKA
Too much! – kilka pomysłów na to, jak przykuć uwagę
JANINA BOROWY
How to make sense of global skills behind YOUR teenage classroom doors
dr GRZEGORZ ŚPIEWAK
„Tanio, szybko i dobrze” – czyli jak oczarować klienta ofertą naszej szkoły
WITOLD MACHLARZ
PASE
Uczę śpiewać śpiewająco!
AGNIESZKA GAJEWSKA
What’s that buzz, czyli co w ulu brzęczy?
KAROLINA MALISZEWSKA
Take Advantage of Your Students
JON HIRD
Dialog to więcej niż słowa, czyli, jak trudności zamienić w drogowskaz
dr ANNA GRABOWSKA
Językowe cele: niech będą Twoich uczniów przyjacielem!
BŁAŻEJ CEGLARSKI
Nie zgadzamy się ze sobą? Tym lepiej!
HANNA WĄŻ
How to Set Communicative Goals and Plan Backwards for Effective Language Learning
HUGH DELLAR
30 lat na rynku, czyli jak tworzyć strategię marketingową, która nie porasta mchem
JOANNA SZYMCZYK
If I were a child again,… czyli warsztaty, na których wcielisz się w rolę ucznia i doświadczysz frajdy, jaką dają zajęcia metodą stacji dydaktycznych
KARINA FREJLICH
Are you KIDding me? – or how to discover your inner child to enhance the process of learning – a (not so) serious approach to teaching adults
MONIKA ZIĘBAKOWSKA
Good (text)books are for bad teachers? Are they really? – 10 ways of making students and teachers excited about using textbooks
KATARZYNA CHOROSZY
Etyka w biznesie
prof. PIOTR ZIELONKA
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
Efektywne Techniki Relaksacyjne – czyli jak radzić sobie z nauczycielskim stresem
AGNIESZKA ORNATOWSKA
Artificial Intelligence – a boon or a curse for educators?
RON MUKERJI
Zalety systemów wsparcia nauczyciela (jak InstaLing) w szkole językowej
TOMASZ STACHOWICZ
Zakończenie 1 dnia Kongresu
STANDING PARTY & WINE – BY INVITATION ONLY
WITOLD MACHLARZ
PASE
Motivating students: a 10-step guide
HUGH DELLAR
Jak prowadzić efektywnie i z satysfakcją biznes edukacyjny?
AGNIESZKA ANTOSIK
Wszyscy o niej mówią …, czyli kilka słów o sztucznej inteligencji w edukacji
ADAM STĘPIŃSKI
NICologia. Gdzie ta wrodzona ciekawość?
MAGDALENA KANIA
How do I get my students to pay attention?
CHAZ PUGLIESE
Twój StartUp jako forma samozatrudnienia dla lektorów
KAMILA GALARDA
Holistic teaching of very young children – maximum effect with minimal effort
ANNA RATTENBURY
Metaversum
AGNIESZKA BILSKA
All the silly beliefs – EFL Teachers’ beliefs on didactics, language, and students
MARCIN STANOWSKI
Stwórz perfekcyjny sekretariat w swojej szkole
MAGDALENA BLOCHOWSKA
Nie da się zmieniać systemu nie będąc jego częścią, czyli jak współczesny nauczyciel radzi sobie z wyzwaniami współczesnej szkoły
KATARZYNA GALA
Together We Can – jak strategie, techniki i materiały mogą rosnąć wraz z uczniem w klasach IV – VI
BARBARA SKROK
BE Ready – Activities for the Workplace
ROB HOWARD
Egzaminy Cambridge – czyli sposób na wyróżnienie szkoły i lektora na ogromnym rynku językowym
MARIA KUKLA-DĄDA
Centrum Egzaminacyjne Cambridge PL214
Robot EMYS – bezpieczna technologia dla najmłodszych
ANNA HEJKE
Rozwijanie sprawności językowych dzieci
dr URSZULA KROPACZEWSKA
Tact and diplomacy – the heartbeat of professional English
JON HIRD
Od samotnego wilka do watahy. Jak uruchomić dzielenie się wiedzą w różnorodnych zespołach?
dr KAJA PRYSTUPA-RZĄDCA
Fundacja Pasja do Edukacji i Rozwoju
Mixed ability niejedno ma imię. Praca w zróżnicowanych grupach w klasach 4-8
KARINA FREJLICH
Nowoczesny nauczyciel nie boi się wyzwań – o roli tutorialu na lekcji języka obcego i budowaniu autonomii ucznia
ANNA ŻYCKA
„All work, no play…”? Angażujące zajęcia językowe na uczelni
PAULINA DOLĘGA
ChatGPT i inne wyzwania technologiczne nauczania języków obcych
prof. DARIUSZ JEMIELNIAK
Polska Akademia Nauk
Co robić (w edukacji) gdy nie wiadomo co robić?
prof. JACEK PYŻALSKI
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Losowanie nagród oraz oficjalne zakończenie IX Kongresu Językowego PASE